Подходящ за двигатели от 9.9 до 20 к.с. /Ø9"/ и скорост до 30 възела
предпазва от наранявания и осигурява безопасността на къпещите се, каращи водни ски, водолазите, морската и речната фауна.
напълно защитава пропелера от подводни препятствия.
предотвратява навиването на водорасли, трева, тръстика, риболовни мрежи, въдици, проволки, въжета, шнурове и други плаващи отпадъци върху витлото.
значително подобрява управлението на съда при високи скорости - при 360 градусов завой, радиусът с монтиран винтов предпазител е 9-12 m в сравнение с 18-24 m с винт без него.
значително намалява килватерната струя от витлото, което предотвратява неблагоприятните въздействия върху съседните кораби и щети на изкуствени язовири, речни брегове и канали.
увеличава крейсерска скорост при средна скорост на двигателя, което води до икономия на гориво (круиз, спортен риболов и туризъм).
осигурява по-динамично стартиране и ускоряване на кораба.
значително увеличава КПД на двигателя и увеличава натиска на витлото.
дава значително изравняване при настройване диферента на съда.
позволява на съда с глисиране или конвенционално тяло да подобри стабилността и да намали ударите на корпуса върху повърхността на водата при подскоци.
намалява кавитацията на пропелера, което предотвратява спада в работата и намалява шума, вибрациите и вредните ефекти върху повърхността на витлата.
намалява хидродинамичното натоварване на корпуса и двигателя.
създава ефект, който компенсира реактивния въртящ момент на витлото на двигателя, подобен на този, постигнат при монтирането на втори (мотор с) винт с обратна ротация (подобен принцип на работа на подводници и торпеда).
подобрява спирането на съда при отнемане на газ, защото предпазителя на винта създава по-голямо съпротивление на потока вода.
подобрява видимостта на витлото във водата.
няма движещи се части, електрически проводници и хидравлични маркучи; лесно е да се инсталира, като не изисква специални познания и отнема само 20-30 минути.
не изисква инсталиране на допълнително оборудване на кавитационната плоча.
препоръчва се за всички извънбордови мотори и Z-колони.
Мнения
Бисквитки
Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че ползвате сайта ни по най-добрия възможен начин. Правила за поверителност